Prekių grąžinimo ir keitimo salygos

 

Weekend Eesti OY pasilieka teisę atšaukti užsakymą per 5 dienas, tuo atveju, jei negavo apmokėjimo už prekes į Weekend Eesti OY einamąją saskaitą.

Jei netinka produkto dydis ar jis neatitinka kitų Kliento reikalavių, Klientas turi teisę grąžinti produktą, pakeisti dydį ar modelį per 14 dienų dienų nuo prekių pristatymo.

Grąžinant ar keičiant prekę reikia užpildyti prekių grąžinimo formą, kuri siunčiama su kiekviena užsakyta preke, ir išsiųsti užsakymą naudojant Omniva pašto terminalus ar Venipak kurjerio paslaugas.

Grąžinamas produktas turi būti nepažeistas, su visomis etiketėmis ir originalioje pakuotėje. Produktas turi būti supakuotas taip, jog nebūtų pažeistas siunčiant. Batų dėžė turi būti įdėta į plastikinį maišelį. Tuo atvėju jei nebeturite originalaus Weekend maišelio, naudokite kitą tinkamo dydžio plastikinį maišelį.

Atkreipkite dėmesį! Jei batų dėžė nėra plastikiniame maišelyje, mes neturėsime galimybės priklijuoti grąžinimo adreso.

Užsakytos prekės gali būti grąžinamos/keičiamos per 14 dienų nemokamai, siunčiant prekes per Omniva paštomatus ar naudojantis Venipak kurjerio paslaugomis ar naudojantis Venipak kurjerio paslaugomis, priklausomai kurį pristatymo būdą pasirinkote.

Nemokamas grąžinimas:

  • Gražinant prekes Omniva paštomatu, įveskite kodą kurį gavote SMS pranešimu
  • Grąžinant prekes Venipak kurjeriui, skambinkite Venipak kurjerių tarnybai telefonu +370 52107717.

Nepamirškite užpildyti grąžinimo formos, kurią gavote kartu su užsakyta preke, įdėkite ją į batų dėžę.

Grąžinant prekes per Omniva paštomatus ar Venipak kurjerius, prekės pasiekia parduotuvę per 3-4 darbo dienas.

Užsakymas yra apdorojamas ir prekių keitimas gali užtrukti iki 7 darbo dienų nuo grąžinimo į mūsų sandėlį.

Už grąžintas prekes pinigai bus pervesti į kliento banko sąskaitą kuo greičiau, tačiau ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių Weekend Eesti OY biure gavimo.

Nemokamas keitimas:

  • Prieš keičiant prekes Omniva paštomatu, užpildykite grąžinimo/keitimo formą, kurią gavote kartu su siunta, įrašydami produktą į kurį norėsite keisti. Šią formą reikia įdėti į batų dėžę kartu su keičiama preke, nunešti į artimiausią OMNIVA paštomatą bei jame įvesti kodą, kurį gavote SMS pranešimu kuomet Jums buvo atsiųsta prekė.
  • Grąžinant prekes Venipak kurjeriui, Jums nereikia skambinti kurjerių tarnybai – kurjeris bus iškveistas automatiškai. Jums tereikia atsiųsti savo užsakymo numerį, adresą (taip pat įrašykite pašto kodą), telefono numerį, el. pašto adresą, grąžinamos prekės nuorodą (su nurodytu dydžiu, spalva), pageidaujamos naujos prekės nuorodą (su nurodytu dydžiu, spalva) paštu returns@weekendshoes.lt. Kurjeris įteiks naują prekę tuo pat metu paimdamas grąžinamą. Prekių keitimas su kurjeriu gali užtrukti 1-2 darbo dienas.

Keičiant prekę pristatymo išlaidas apmoka batų parduotuvė. Vieninteliu atveju, kai tas pats užsakymas keičiamas daugiau nei vieną kartą, pašto išlaidas apmoka klientas. Tuomet papildomas siuntimas kainuoja 2,99 € (OMNIVA arba Venipak).

Kaip pateikiamas pretenzijos ir prekių, kurios neatitinka Jūsų reikalavimus, grąžinimas

Pagal Vartotojų apsaugos įstatymą, Klientas turi teisę pateikti pretenzijas per 2 metus nuo prekių gavimo dienos. Defektas atsiradęs per pirmuosius šešis mėnesius, gali būti laikomas gamybos defektu, defektą nusako pardavėjas.

Jei prekės defektas yra techninis, Klientas turi teisę reikalauti Batų parduotuvės sutaisyti prekę. Jei to padaryti neįmanoma, Klientas turi teisę reikalauti pakeisti prekę nauja arba grąžinti pinigus.

Tokiu atveju, jei prekė turi defektų, Klientas per 2 mėnesius turi nusiųsti prekė į klientų aptarnavimo centrą, naudojant Venipak kurjerių paslaugas, skambinant telefonu +370 52107717. Prekių grąžinimo adresas yra Weekend Eesti įmonė, Niine 4a, Rakvere, 44313 Estija:

  • Kliento vardas ir pavardė

  • Defekto aprašymo paraiškos data

  • Defekto aprašymas

  • Keliami reikalavimai Weekend Eesti firmai;

  • Pirkimo įrodymas. (Jei galima, pridėkti saskaitos kopiją)

Šis prašymas turi būti išsiųstas ne vėliau kaip per du mėnesius nuo defekto nustatymo.

Jei nesilaikoma pirmiau minėto laikotarpio (nepagrįsto delsimo) atveju, Klientas praranda teisę į nemokamą remontą arba pakeitimo galimybę.

Tuo atveju, kai prašymas dėl prekės su defektu prašymas yra patvirtintas, Klientui bus kompensuojamos pašto išlaidos produkto grąžinimo metu.

Weekend internetinė parduotuvė neatsako už:

 • Produkto žalą, kuri atsirado dėl kliento kaltės ar netinkamo priežiūros;

 • Defektus, kuriuos sukėlė netinkamas prekės nešiojimas;

 • Natūralus fizinis susidėvėjimas, kuris įvyko naujant prekes.

Top