Prekių grąžinimo ir keitimo salygos

 

Visas prekes galite keisti ir grąžinti per 100 dienų!

Weekend Eesti OY pasilieka teisę atšaukti užsakymą per 5 dienas, tuo atveju, jei apmokėjimas už prekes nėra gautas į Weekend Eesti OY einamąją sąskaitą.

Klientas turi teisę grąžinti/keisti prekes Omniva paštomatu bei Venipak kurjeriu. Pirmas grąžinimas/keitimas iš to paties užsakymo Omniva paštomatu yra nemokamas 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.susisiekti su Weekendshoes klientų aptarnavimo centru.

Grąžinant ar keičiant prekę reikia užpildyti prekių grąžinimo/keitimo formą (formą rasite čia), kuri siunčiama su kiekviena užsakyta preke, ir išsiųsti grąžinimą naudojant Omniva paštomatus ar Venipak kurjerio paslaugas. Grąžinimo būdas priklauso nuo to, kaip jums buvo pristatytos prekės.

Grąžinamas produktas turi būti nepažeistas, su visomis etiketėmis ir originalioje pakuotėje. Produktas turi būti supakuotas taip, jog nebūtų pažeistas siunčiant. Batų dėžė turi būti įdėta į plastikinį maišelį. Tuo atveju jei neturite originalaus Weekendshoes maišelio, naudokite kitą tinkamo dydžio plastikinį maišelį.

Atkreipkite dėmesį! Jei batų dėžė nebus įdėta į plastikinį maišelį, neturėsite galimybės priklijuoti grąžinimo adreso.

Grąžinimas:

  • Grąžinant prekes Omniva paštomatu, įveskite grąžinimo kodą, kurį gavote SMS žinutėje
  • Grąžinant prekes Venipak kurjeriu, susisiekite su Venipak kurjerių tarnyba telefonu +370 52107717.

Nepamirškite užpildyti grąžinimo/keitimo formos, kurią gavote kartu su užsakyta preke, įdėkite ją į batų dėžę.

Grąžinant prekes per Omniva paštomatą ar Venipak kurjerį, prekės pasiekia parduotuvę per 1-3 darbo dienas.

Jūsų užsakymas yra apdorojamas ir gali prireikti iki 7 darbo dienų, kol jūsų prekė bus grąžinta į mūsų sandėlį.

Už grąžintas prekes pinigai bus grąžinti į kliento banko sąskaitą kaip įmanoma greičiau, tačiau ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo Weekend Eesti OY biure.

Keitimas:

  • Prieš keičiant prekes Omniva paštomatu, užpildykite grąžinimo/keitimo formą, kurią gavote kartu su siunta, įrašydami produktą į kurį norėsite keisti. Šią formą reikia įdėti į batų dėžę kartu su keičiama preke, nunešti į artimiausią OMNIVA paštomatą bei jame įvesti kodą, kurį gavote SMS žinutėje.
  • Keitimas yra apdorojamas ir gali užtrukti iki 7 darbo dienų nuo grąžinimo į mūsų sandėlį. Keičiant prekes Venipak kurjeriu, Jums nereikia susisiekti su kurjerių tarnyba – kurjeris bus iškviestas automatiškai. Jums tereikia susisiekti su klientų aptarnavimo centru ir atsiųsti savo užsakymo numerį, adresą, pašto kodą, telefono numerį, grąžinamos prekės nuorodą arba SKU prekės kodą (su nurodytu dydžiu, spalva), pageidaujamos naujos prekės nuorodą arba SKU prekės kodą (su nurodytu dydžiu, spalva) el. paštu [email protected]. Kurjeris atliks keitimą pristatymo metu t.y. pristatys naują bei paims grąžinamą. Prekių keitimas per kurjerį gali užtrukti 7 darbo dienas.

Pirmas keitimas Omniva paštomatu NEMOKAMAS, antras keitimas iš to paties užsakymo €2,99. Keitimas Venipak kurjeriu €3,99.

Kaip pateikiamas pretenzijų ir prekių, kurios neatitinka Jūsų reikalavimus, grąžinimas

Pagal Vartotojų apsaugos įstatymą, Klientas turi teisę pateikti pretenzijas per 2 metus nuo prekių gavimo dienos. Defektas atsiradęs per pirmuosius šešis mėnesius, gali būti laikomas gamybos defektu, defektą nustato pardavėjas.

Jei prekės defektas yra techninis, Klientas turi teisę reikalauti Batų parduotuvės sutaisyti prekę. Jei to padaryti neįmanoma, Klientas turi teisę reikalauti pakeisti prekę nauja arba grąžinti pinigus.

Tokiu atveju, jei prekė turi defektų, Klientas per 2 mėnesius turi nusiųsti prekę pardavėjui, naudojant Venipak kurjerių paslaugas, skambinant telefonu +370 52107717. Prekių grąžinimo adresas yra Weekend Eesti įmonė, Niine 4a, Rakvere, 44313 Estija tel.nr. +372 58508083:

  • Kliento vardas ir pavardė

  • Defekto aprašymo paraiškos data

  • Defekto aprašymas

  • Keliama pretenzija Weekend Eesti įmonei;

  • Pirkimo įrodymas. (Jei galima, pridėkite sąskaitos kopiją)

Pretenzija dėl nekokybiškos prekės gali būti parašyta laisva forma ant paprasto popieriaus lapo (svarbu nurodyti: kliento vardas ir pavardė, defekto aprašymas, defekto atsiradimo data) arba užpildant jau paruoštą pretenzijos formą, kurią rasite čia> Pretenzijos pareiškimas. Internetinė parduotuvė į vartotojo skundą atsako raštu ar užpildant formą per 15 dienų.

Šis prašymas turi būti išsiųstas ne vėliau kaip per du mėnesius nuo defekto nustatymo.

Jei nesilaikoma pirmiau minėto laikotarpio (dėl nepagrįsto delsimo) atveju, Klientas praranda teisę į nemokamą remontą arba keitimo galimybę.

Tuo atveju, kai prekės defektas yra patvirtintas, Klientui bus kompensuojamos siuntimo išlaidos produkto grąžinimo metu.

Weekendshoes internetinė parduotuvė neatsako už:

 • Produkto žalą, kuri atsirado dėl kliento kaltės ar netinkamos priežiūros;

 • Defektus, kuriuos sukėlė netinkamas prekės nešiojimas;

 • Natūralus fizinis susidėvėjimas, kuris atsirado dėvint prekę.

Top