Prekių grąžinimo ir keitimo salygos

 

Weekend Eesti OY pasilieka teisę atšaukti užsakymą per 5 dienas, tuo atveju, jei apmokėjimas už prekes nėra gautas į Weekend Eesti OY einamąją sąskaitą.

Jei netinka produkto dydis ar jis neatitinka kitų Kliento reikalavimų, Klientas turi teisę grąžinti produktą, pakeisti dydį ar modelį per 14 dienų nuo prekių pristatymo.

Grąžinant ar keičiant prekę reikia užpildyti prekių grąžinimo/keitimo formą, kuri siunčiama su kiekviena užsakyta preke, ir išsiųsti grąžinimą naudojant Omniva paštomatus ar Venipak kurjerio paslaugas. Grąžinimo būdas priklauso nuo to, kaip jums buvo pristatytos prekės.

Grąžinamas produktas turi būti nepažeistas, su visomis etiketėmis ir originalioje pakuotėje. Produktas turi būti supakuotas taip, jog nebūtų pažeistas siunčiant. Batų dėžė turi būti įdėta į plastikinį maišelį. Tuo atveju jei neturite originalaus Weekendshoes maišelio, naudokite kitą tinkamo dydžio plastikinį maišelį.

Atkreipkite dėmesį! Jei batų dėžė nebus įdėta į plastikinį maišelį, neturėsite galimybės priklijuoti grąžinimo adreso.

Užsakytos prekės gali būti grąžinamos/keičiamos per 14 dienų nemokamai. Keitimo atveju, prieš siunčiant prekes Omniva paštomatu ar Venipak kurjeriu, būtina susiekti su klientų aptarnavimo centru.

Nemokamas grąžinimas:

  • Grąžinant prekes Omniva paštomatu, įveskite grąžinimo kodą, kurį gavote SMS žinutėje
  • Grąžinant prekes Venipak kurjeriu, susisiekite su Venipak kurjerių tarnyba telefonu +370 52107717.

Nepamirškite užpildyti grąžinimo/keitimo formos, kurią gavote kartu su užsakyta preke, įdėkite ją į batų dėžę.

Grąžinant prekes per Omniva paštomatą ar Venipak kurjerį, prekės pasiekia parduotuvę per 3-4 darbo dienas.

Jūsų užsakymas yra apdorojamas ir gali prireikti iki 7 darbo dienų, kol jūsų prekė bus grąžinta į mūsų sandėlį.

Už grąžintas prekes pinigai bus grąžinti į kliento banko sąskaitą kaip įmanoma greičiau, tačiau ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo Weekend Eesti OY biure.

Nemokamas keitimas:

  • Prieš keičiant prekes Omniva paštomatu, užpildykite grąžinimo/keitimo formą, kurią gavote kartu su siunta, įrašydami produktą į kurį norėsite keisti. Šią formą reikia įdėti į batų dėžę kartu su keičiama preke, nunešti į artimiausią OMNIVA paštomatą bei jame įvesti kodą, kurį gavote SMS žinutėje.
  • Keitimas yra apdorojamas ir gali užtrukti iki 7 darbo dienų nuo grąžinimo į mūsų sandėlį. Keičiant prekes Venipak kurjeriu, Jums nereikia susisiekti su kurjerių tarnyba – kurjeris bus iškviestas automatiškai. Jums tereikia susisiekti su klientų aptarnavimo centru ir atsiųsti savo užsakymo numerį, adresą, pašto kodą, telefono numerį, grąžinamos prekės nuorodą arba SKU prekės kodą (su nurodytu dydžiu, spalva), pageidaujamos naujos prekės nuorodą arba SKU prekės kodą (su nurodytu dydžiu, spalva) el. paštu info@weekendshoes.lt. Kurjeris atliks keitimą pristatymo metu t.y. pristatys naują bei paims grąžinamą. Prekių keitimas per kurjerį gali užtrukti 7 darbo dienas.

Keičiant prekę pristatymo išlaidas apmoka batų parduotuvė. Kai tas pats užsakymas keičiamas daugiau nei vieną kartą, siuntimo išlaidas apmoka klientas. Tuomet siuntimas kainuoja 2,99 € (OMNIVA arba Venipak).

Kaip pateikiamas pretenzijų ir prekių, kurios neatitinka Jūsų reikalavimus, grąžinimas

Pagal Vartotojų apsaugos įstatymą, Klientas turi teisę pateikti pretenzijas per 2 metus nuo prekių gavimo dienos. Defektas atsiradęs per pirmuosius šešis mėnesius, gali būti laikomas gamybos defektu, defektą nustato pardavėjas.

Jei prekės defektas yra techninis, Klientas turi teisę reikalauti Batų parduotuvės sutaisyti prekę. Jei to padaryti neįmanoma, Klientas turi teisę reikalauti pakeisti prekę nauja arba grąžinti pinigus.

Tokiu atveju, jei prekė turi defektų, Klientas per 2 mėnesius turi nusiųsti prekę pardavėjui, naudojant Venipak kurjerių paslaugas, skambinant telefonu +370 52107717. Prekių grąžinimo adresas yra Weekend Eesti įmonė, Niine 4a, Rakvere, 44313 Estija tel.nr. +372 58508083:

  • Kliento vardas ir pavardė

  • Defekto aprašymo paraiškos data

  • Defekto aprašymas

  • Keliama pretenzija Weekend Eesti įmonei;

  • Pirkimo įrodymas. (Jei galima, pridėkti saskaitos kopiją)

Šis prašymas turi būti išsiųstas ne vėliau kaip per du mėnesius nuo defekto nustatymo.

Jei nesilaikoma pirmiau minėto laikotarpio (dėl nepagrįsto delsimo) atveju, Klientas praranda teisę į nemokamą remontą arba keitimo galimybę.

Tuo atveju, kai prekės defektas yra patvirtintas, Klientui bus kompensuojamos siuntimo išlaidos produkto grąžinimo metu.

Weekendshoes internetinė parduotuvė neatsako už:

 • Produkto žalą, kuri atsirado dėl kliento kaltės ar netinkamo priežiūros;

 • Defektus, kuriuos sukėlė netinkamas prekės nešiojimas;

 • Natūralus fizinis susidėvėjimas, kuris atsirado dėvint prekę.

Top